czwartek, 20 lutego 2014

5.Szybkie ocenki koników xD

 ~`Elo Milordy ;{


Hej:) Dziś nie mam zbytnio czasu , więc szybciutko ocenię figurki koników. Ale tylko tyle ile dam radę.
Zaczynamy xD


                                           
To taki oto śliczny konioo xD
Oczy-Kocham te śnieżynki w oczkach lps ♥ 10/10
Kolor-Pasi :) Wg. mnie . 10/10
Ogół- Ten konik ist ideal ♥ (czyt.jest super ) 20/20

                                  
Następny koń rafał xD
Oczy-Tak mi się zdaje, że bardziej pasowałby niebieski :) 6/10
Kolor-Nawet , nawet ;{ 7/10
Ogół- Yoł.Jest w miarę gites :) 13/20
                    
This ist Mia Red ♥ Od Puddisiów ♥
Oczy-♥ 10/10
Kolor-♥10/10
Ogół-♥ To co od Puddisiów , najlepsze ! 20/20
          
A to take bałe.(celowo)
Oczy-Ok. 8/10
Kolor-wg. mnie , bez łaty na ...(loading..) buzi (xD) było by lepiej :) 7/10
Ogół-This is spoko koniu xD 15/20
        
I ostatni koniu jakiego dziś ocenię...
Oczy-Tak...jakoś...ok, niech ma. 7/10
Kolor-Gites-majonez i keczup ^-^ 10/10
Ogół-Jeach.Masz koniu17/20.Trzeba to oblać xD

Ok koniec notki , bo jutro mam w szkole imprezę karnawałową (może będą piosenki Imagine Dargons ♥ )
i muszę się przygotować ;l Ok to pa.Do następnego razu i w ogóle ;{

I Niech Milord będzie z wami.Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz