środa, 22 lipca 2015

42. Oceny rybek.



Oddech weź, 
już najgorsze jest za Tobą
w końcu gdzieś, 
będzie lepiej, daję słowo 
nie bój się, 
uwierz w siebie, masz już wszystko 
poczuj więc, 
że przed Tobą cała przyszłość 
***
~Howdy ;)
Dziś bez większych wstępów zaczynamy oceniać rybki!
                                                                              ***



Oto pierwsza wyprodukowana przez Hasbro rybka. Nie wiem, czy można ją było zdjąć z tego ,,kija", ale przez to nie do końca do mnie przemawia.
Ocena-5/10
Nemo! Rybka ma bardzo ładne kolory, jedyne do czego mogłabym się przyczepić, to oczy, które chyba są niedokładnie pomalowane, ale jeżeli tak nie jest to napiszcie w komentarzu (niestety Blue jest ślepa, a że nie weszła jeszcze w posiadanie nowych okularów, musi albo wlepiać gały w ekran, albo pytać się innych)
Ocena- 8/10
Ta rybka ma bardzo fajne kolory, ale jakoś mi się nie podoba. Nie wiem, czy to przez to, że się ,,świeci", czy przez kolor oczu. Nie wiem.
Ocena- 6/10
A ten osobnik bardzo mi przypadł do gustu. Śliczne pastelowe kolory, dopasowane oczka, po prostu cud miód! 
Ocena-10/10 
Jak to mówią gimby- brałabym xD

Tu nie do końca podobają mi się oczy. Gdyby były w innym kolorze jak dla mnie wyglądałaby przyjaźniej.
Ocena- 7/10



A oto przed wami sama Blue- w wersji rybnej oczywiście, na co dzień jestem człowiekiem. Osobnik śliczny, w moich ulubionych kolorach. Niestety (jeżeli dobrze widzę) nie jest dokładnie pomalowana.
Ocena- 9/10


Tu nie podobają mi się kolory, nie lubię takiego mdłego różu. Ale oczka ma ładne ;)
Ocena- 5/10

Ciekawe połączenie zielonego, bladego żółtego i niebieskiego. Urzekły mnie fale w oczach ;)
Ocena- 9/10


Yep, dobrze widzicie. To powtórka #608. Odsyłam więc tam ;)



Znowu fale w oczach! Ten różowy jak najbardziej pasuje, taki odcień lubię ;)
Ocena- 9/10



Ten rybeł ma różową ospę, nie polecam. Ale rybeł jak najbardziej mi się podoba.
10/10
Kupcie mi tego ryba.


Przypatrzcie się uważnie temu osobnikowi, a później #519. Nie uważacie, że są okropnie podobne? Według mnie, #1213 to ciemniejsza wersja #519, więc odsyłam do niej.


To również mogłaby być rybia wersja Blue. Bardzo sympatyczny rybeł.
Ocena-10/10
 A co mu będę zabierać



W tym przypadku Hasbro poszło na łatwiznę. Widzicie jak biednie w porównaniu do swoich koleżanek wygląda ta rybka? Mimo to jej prostota urzeka.
Ocena- 8/10

~Promotional version nie udało mi się niestety znaleźć u Nicole, dlatego będzie tylko ocena bez obrazka~
Wygląda tak jakoś smutno. Nie wspomnę już, że jest nie dopracowany. Nie podoba mi się.
Ocena 4/10

Kolory pasują, wykonanie jest okay. Okay.
Ocena-7/10

Ten rybeł ma takie fajne policzki (o ile rybeły je mają) ;) Kolory mi się podobają, jednak nie zachwycałabym się nią zbytnio.
Tobą już bym się zachwycała! 
Ocena-10/10


Ten brokat jakoś mi nie pasuje. Może to tylko moje odczucie, ale on psuje całą figurkę. 
Ocena-6/10



Nawet, nawet. Propsuję.
Ocena-7/10

<CZY TE OCZY MOGOM KŁAMAĆ ?!>
Mimo sympatycznego wyglądu nie podoba mi się, oczy na pół głowotułowia psują efekt.

Metaliczny połysk !
Rybka sympatyczna, podoba mi się jej ogon.
Ocena-8/10


A tu brokat wyjątkowo pasuje. Podoba mi się.
Ocena- 9/10


Tu nic specjalnego nie mamy- nie jest brzydka, ale nie jest tez nadzwyczaj piękna.
Ocena-7/10

Tu jak u poprzednika.
Ocena-7/10
Kolejna wersja rybiej Blue. Jestem piękna, czyż nie?

***
Udało się! Pierwszy raz oceniłam WSZYSTKIE figurki, jakie sobie zaplanowałam. W tej notce to wszystko, do następnej ;)
~Bay ;)



4 komentarze:

  1. Jak ja lubię takie szczegółowe oceny! Chyba nigdy na żadnym blogu nie widziałam ocen rybek.
    Te małe okrągłe średnio lubię, ale za to ten ostatni kształt jest boski, szczególnie #2455.
    Na Nicole nie ma wszystkich rybów. :( Jest jeszcze #3574. Ale za to promotional version tam jest, nie patrzyłaś chyba w tej zakładce:
    http://nicole-mysite.blogspot.com/search/label/Pets%20without%20number

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie doszukiwałam się zbytnio, dzięki za podpowiedź ;)

      Usuń
  2. Fajna notka! Właśnie odkryłam bloga godnego uwagi! Trzymaj tak dalej!
    ~Marta2003 z bloga love-lps-blog.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 27 yrs old Electrical Engineer Nikolas Nye, hailing from Frontier enjoys watching movies like Los Flamencos and Homebrewing. Took a trip to Archaeological Site of Cyrene and drives a S40. polaczone z

    OdpowiedzUsuń