niedziela, 14 grudnia 2014

31.Mikołajki i po Mikołajkach! + zapowiedź Q&A


Nie chcę wiele na święta,

Jest tylko jedna rzecz której potrzebuję

Nie przejmuję się prezentami Pod choinką

Chcę Cię po prostu dla siebie

Bardziej niż możesz sobie wyobrazić

Spełnij moje marzenie

Wszystkim czego chcę na święta jesteś Ty
                                                  https://www.youtube.com/watch?v=K5bo4VDEH-U
                                                                     

                All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Howdy !


Tak, nie było notki tydzień, ale byłam chora a potem zamieszano mnie w przygotowania do wigilii w szkole :)
Dzisiejszy wstęp jakże świąteczny [nie mogłam się powstrzymać xD]. Szczerze, to dla mnie święta mogłyby być już teraz i zaraz. No ale cóż, im dłużej czekamy, tym większą potem dają one przyjemność ;)
PSy : (dziękuję za 6 komentarzy ;) )

Eliza Becia :3-Ciekawy pomysł ;) O! Może kiedyś się poznają !
Anonimowy-Dziękuję ! Oczywiście chętnie się zapoznam, jeśli tylko znajdę czas napiszę ;)
Pająkowa- Też tak uważam ;)

PS- Dziękuję za 3 obserwatorów, wiem że to nie są tłumy , ale naprawdę mi miło ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W tej notce miało być ,,The Last Night". Potem przekształciłam ją w notkę mikołajkową. Będzie ona krótka,ale mam nadzieję, że się choć trochę spodoba ;3

1.Czapki świąteczne !

Pewnego wieczoru, gdy byłam chora i nie miałam siły myśleć, co robić (w TV nic ciekawego, na kompie grałam xd ) pomyślałam, że zrobię świąteczne czapki dla moich LPS.
I tak oto powstały 2 z nich ! Tamtamtam !!!



 
This is Czapka Mikołaja by Me :) 
Yeah. Przyznajcie, jestem choć trochę zdolna ? (Odpowiedź brzmi TAK)
 
Czapka bez Darlene ,,w sobie " xD
Uszyłam ją w 10 minut z czerwonego i białego materiału, pompon wykonałam z wacika ;) 
Stajlisz .
 
A oto elfiasta czapa Gaela. Do jej zrobienia potrzebowałam właściwie tylko białego materiału, paseczka czerwonego i flamastrów ;> 
 
Niestety nie mogłam do końca wyciąć ze zdjęcia mojego paznokcia, także będzie zasłaniał tło xD
Tu możecie dokładniej zobaczyć, jak to wszystko wygląda od góry :)

  
Obydwie czapki ;) 
W tym tygodniu mam zamiar zrobić ubranka dla reszty ;>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                       ZAPOWIEDŹ Q&A !                     

Uwaga,uwaga ! 
W najbliższym czasie planuję zrobić jakże popularne ,,Pytania i Odpowiedzi ", bo przecież nikt do końca naprawdę nie wie kim jest Blue, co lubi robić, jak pije kakao... No, więc czas się dowiedzieć ! 
Pytania zarzucajcie POD TĄ NOTKĄ, nie ma limitu co do ich ilości. Informuję, że nie będę odpowiadać jedynie na pytania związane z moim imieniem, miejscem zamieszkania, wyglądem i innymi pierdołami, którymi nie chcę się dzielić.
Mam nadzieję, że choć trochę pytań będzie xd

~Enyoy & Bay !





4 komentarze:

  1. Śliczne czapki! I przy okazji przypomniałaś mi, że też miałam takie zrobić. Czas zabrać się do pracy!

    Okay, a teraz pytania!
    1. Kim jesteś? (xD)
    2. Co lubisz robić?
    3. Jak pijesz kakao?
    4. Będziesz w końcu na meecie?
    5. Kiedy zmienisz wygląd bloga na bardziej, hm, zimowy?
    6. Ile masz LPS?
    7. Jaki jest twój ulubiony kształt LPS?
    8. Jaki jest twój ulubiony kolor?
    9. Jaka jest twoja ulubiona książka?
    10. Jaki jest twój ulubiony film?
    11. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
    12. A najmniej ulubiony?
    13. Jaki jest twój ulubiony zespół?
    14. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
    15. Jakie jest twoje ulubione danie?
    16. Co chciałabyś dostać na Święta?
    17. Kupujesz/robisz na Święta prezenty dla swojej rodziny? Jeśli tak, czy masz już wszystkie?
    18. Masz już w domu choinkę?
    19. Jaka jest twoja ulubiona kolęda/piosenka świąteczna?
    20. Co najbardziej lubisz w Świętach?
    21. Masz rodzeństwo?
    22. Masz zwierzaka?
    23. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
    24. Czemu nie wchodzisz na forum?

    Dobra, odpuszczę sobie już, bo mogłabym tak jeszcze długo, oj długo. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapki bardzo mi się podobają :) Też lubię szyć. Ok, to teraz pytania:
    25. Czy lubisz zwierzęta, a jeśli tak, to czy są jakieś wyjątki?
    26. Co sądzisz o G4?
    27. Czytałaś Tolkiena? Jeśli tak, to czy Ci się podobało? /wybacz, musiałam xD/
    28. Czy lubisz teatr?
    29. Co sądzisz o ekranizacjach jakichkolwiek powieści?
    30. Jakiej muzyki słuchasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhm. Zawsze pytała cie na asku'u. :) Mufffinka powraaacaaa! (Mam pierwsza cześć PLL. Biopaliw. Oglądam juszzz serial) Pytanie: jak sądzisz powinnam założyć dziennik internetowy? Czytałbyś? Ok, przechodząc do posta. Śliczne czapki ale wole NUMBER 1. Taka mikołakowa xD pytania:
    1. Ulubiony serial
    2. Ulubiona gra.
    3. Ulubiony film.
    4. Masz maskotkę. Jak tak opisz ją.
    5. Jaki masz telefon.?
    6. Masz zwierzaka.
    7. Ulubiona książka.
    8. Kocham Ciem :3
    9. Lobiłaś pielnicki?
    10. Podasz kiedyś imię?
    11. Masz misia z rossmana.
    12. Chciałbys siostrę?
    Iiiii pechowa 13 xD
    13. Ulubiona koleżanka
    To tyle, papa! Pozdrawiam:)
    Pamiętaj o mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bój się!
    1.Najlepszy prezent na mikołajki?
    2.Czy kiedykolwiek bałaś się kurczaków?
    3.Co jeśli majonez jest darem od obcej cywilizacji, i za dwa lata wszystkie majonezy przemienią się w potwory z którymi trzeba będzie walczyć?
    4.Gdzie się wtedy schowasz?
    5.I czym będziesz walczyć?
    6.Kupujesz the sims 4?
    8.Zauważyłaś, że nie ma siódmego punktu?
    9.Lubisz swoją szkołę? (nie musisz odpowiadać, nikt nie lubi XD)
    10. Majonez paczy!
    LOL

    OdpowiedzUsuń