sobota, 22 listopada 2014

30. Darlene gra #1- tworzymy Simy !


,, Mimo tylu szans straconych
                                                             wciąż masz jeszcze czas
                                                             wciąż nadzieja tli się w tobie
                                                              i wciąż wybór masz "


                                         Studio Accantus - Masz jeszcze czas (Falling slowly)
~~~~~~~~~~~~~~
~Howdy!

Witam po 2 tygodniowej nieobecności. Myślę, że w mojej sytuacji, będzie to najlepszy odstęp między dodawaniem postów. 
PSy:

Carly: Uwielbiam Twoje pomysły ;) Oczywiście Uniwersytet im. Blue Bluowskiej zatwierdził wszytskie podane przez Ciebie kierunki, a już niedługo zaczyna się rok akademicki ;3

~~~~Ogłoszenia parafialne !

1. W następnej notce (czyli z 2 tygodnie ) pojawi się pierwszy rozdział The Last Night, więc szykujcie się na długi post.
2. W grudniu, dokładnie 28 świętuję rozpoczęcie mojego blogowania, co prawda na nieudanym blogu, ale to pamiętna data. Przypominam, że rok na tym blogu świętujemy 14 lutego. 
~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Witam,tu już Darlene (wyrwałam klawiaturę Blue ). Witam w pierwszym ,,odcinku" mojego ,,Game Play'a " z gry The Sims 2 . Lalalal... zaczynajmy !


Na początku stworzymy mnie. Interesujące zajęcie!

Wybieranie włosów . Nie wiem jak podpisywać te obrazki żeby było ciekawie, więc opiszę czynności .
Możecie mi pisać jakieś wskazówki odnośnie do nich. 
(Help me )
Wybieramy strój codzienny ;)

 
Ostateczny strój. Bambambam!!

 
Strój kąpielowy. Oczywiście mój dom będzie pro elo super swag i będę mieć pro elo super swag życie oraz pro elo swag basen. 
 Fajnie. ;3

 
Pidżamaaaa w laaamyyy!!! I w kicaaaałyyy!!!
Kocham jom ;)

 
Stroim siem na Wieś Party ;> 
Oczywiście jako wzorowy obywatel będę imprezować co noc. O !


Ostateczny strój. Pierwszy raz w moim krótkim życiu tak się wystroiłam. I co z tego, że w Simsach xD

 
Czas stworzyć dla mnie pro elo swag mena. 
Galel pomagał xD
 
Uznałam, że Gael będzie prawnikiem, gdyż mam fetysz na prawników. 
Ograniczam czytanie  opowiadań z Blue xD 


Mówiłam już, że Gaelowi trudno dogodzić ? Chyba nie...
No to : Gaelowi trudno dogodzić !

 
Wreszcie za porozumieniem obu stron walczących wybrany został oto ten strój. Alleluja !

 
Oto nasza rodzinka ! 
Darlene&Gael 
York

Tadam!! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Koniec na dziś !! Przepraszam za złą jakość zdjęć, ale są robione kamerką w grze więc wiadomo. Może jeśli będę miała wenę twórczą zrobimy niedługo odcinek 2 z urządzaniem domu ;) 
Piszcie w komentarzach wskazówki dla Darlene-czego oczekujecie w grze, jakie mają być podpisy do obrazków, czy podoba wam się seria itp. 
Mam nadzieję, że jest dobrze ;/ 

~Bay ;3






6 komentarzy:

  1. Aż zachciało mi się zagrać w Simsy.
    Ej, skąd ta piżama w lamy i strój codzienny? Też chcę takie. :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Było w którymś dodatku, ale nie orientuje się w którym xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój codzienny to z h&m a pidżama to chyba z na studiach. Darlene mnie rozeaka xD czekam na opowiadanka :D
    Mufffinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł: Stoważyszenie kolekcjonerów.
    Przyjęty może zostać każdy, i może to pomóc mniejszym blogerom się rozwinąć.
    Zalety:Większa liczba komentarzy, darmowa "reklama", więcej (być może, ale pewnie tak) wyświetleń.
    Jeśli chcesz pomóc w projekcie i dołaczyć, zostaw u mnie na blogu komentarz "ZGŁASZAM SIĘ"
    ellisalps.blogspot.com
    Taka informacja. Ładny szblon XD Ja już mam zimowy. Też grałam w Simy, i pewnie teraz bd grać, znowu. Wiesz że mam "siostrę" Darelene?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. mój to
    http://lps-przyjaciele-blog.blog.pl/
    Może się poznamy? No wiesz skoro kolekcjonujemy to miło znać apare osób tak na cześć ;3 jak masz pocztę napisz -> marta2003lps@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Simsy są fajne, ja gram w trójkę :)

    OdpowiedzUsuń