niedziela, 9 listopada 2014

29.Petshopowa uczelnia.


,,Jesteśmy tym, kogo udajemy,
i dlatego musimy bardzo uważać, kogo udajemy".~K. Vonnegut
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Howdy, piszę notkę.
#OMG#jaktablue#notkepisze #brawo !
Yes, dawno nie pisałam,ale zdaję mi się, że chyba większość pisze dość nieregularnie. Tym razem przyczyną mojej nieobecności nie była tylko szkoła, a liczne wyjazdy w weekendy i inne pierdoły.
Bardzo dobrze zdaję sobie sprawę, że zaniedbałam trochę bloga, ale przez długi weekend postaram się to nadrobić i napisać kilka notek na zapas.

W dzisiejszej notce postanowiłam przedstawić wam moje rozważania na temat dalszej edukacji moich wiecznie pięknych i młodych LPS. Otóż ich wiek (17-19 lat) mówi mi sam za siebie, że warto było by przygotować ich do jakiegoś zawodu (i tak nie będą pracować xD ). Problemem jest to, że moi podopieczni mają dziwnie pomieszane zainteresowania i dość wygórowane oczekiwania. I właśnie w tym potrzebuje waszej jakże niezawodnej pomocy.
Wymyślić musimy kierunki itp. Nieważne jak dziwne, ważne żeby zgadzały się z aspiracjami moich LPS, które wam teraz w skrócie przedstawię :

Pinguś-muzyka,sport i ogólnie komputery *

Sammy- oczywiście muzyka, malarstwo rysowanie itp. czyli plastyka

Darlenee-gry, muzyka oraz literatura

Gael-muzyka i literatura

Holly-obibok, bo i tak na studia pewnie nie pójdzie xD

Pinkie jest za stara i do tego studiowała w Czekowróżkosłodkolalalandii . O. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że dopomożecie mi w tej jakże trudnej decyzji, od której zależą losy ludzkości. Jeśli chodzi o nazwę uczelni, będzie to oczywiście Uniwersytet Petshopowy im. Blue Blue'owskiej . Kreatywnie. 
Notka krótka, ale wole krótko i zwięźle niż długo,ale pełno wypocin. Na następny tydzień postaram się przygotować na 100% dawno obiecywane Simsy. :) Do zobaczenia!

~Bay!




1 komentarz:

  1. Oto i lista kierunków, które mogłyby zainteresować uczniów Uniwersytetu Petshopowego im. Blue Bluowskiej. :P Pamiętaj, im dłuższa nazwa, tym lepiej brzmi.
    Pinguś - rzucanie komputerem w dal przy akompaniamencie dziwnej muzyki
    Sammy - słyszenie kolorów oraz widzenie dźwięków
    Darlene - testowanie muzyki w grach dla klientów, którzy pozwalają ci czytać podczas tzw. krótkich przerw
    Gael - historia literatury w muzyce oraz muzyki w literaturze
    Holly - udawanie, że pracujesz, podczas gdy pijesz kawę/herbatę/kakałko, pożerasz pączki, oglądasz głupie filmiki na YT i kupujesz na Allegro

    OdpowiedzUsuń