czwartek, 25 grudnia 2014

32.Posty, LPSy i prezenty :-)


,,Last Christmas 
I gave you my heart 
But the very next day 
you gave it away 
This year 
To save me from tears 
I'll give it to someone special "


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Howdy !

Na początku tej jakże pięknej i Świątecznej notki informuję że  posty pojawiać się będą codziennie lub co 2 dni :) Chciałabym wam w ten sposób wynagrodzić moje długie nieobecności . Szczęśliwi ?


Sprawą numer dwa jest nowy LPS ! Oto on ;
W rzeczywistości jego kolor to pomarańczowy, tu źle padło światło xd

 
Na tym zdjęciu jest dobrze ;)

Oto LPS #3654 (chyba jest z G4). Hasbro nazwało go (a właściwie to ją) Kora Solis, jednak ja nienawidzę kiedy ktoś wybiera imiona za mnie. Jej  właściwe imie to Mary Kate Christmas Fox, w skrócie Merry Fox. 
Chyba można się domyślić, dlaczego ;)
Jej dodatkiem była korona, którą możecie zaobserwować na główce. Jest ona wtykana w taką dziurkę xD
A co do dołu LPSa, posiada on malutką dziurkę i raczej nie da się do niego przyczepić dodatków z poprzednich generacji ;< .

 

Korona samotnie .

 
Ulotka. Szczerze powiedziawszy znalazłam kilka ładnych figurek :3

 
Zbliżenie na Mary (to obok to chyba spaniel :> )
 
Jeszcze jedno ujęcie ulotki :3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kolejną rzeczą, którą chciałam się pochwalić są ..... książki ! Dostałam dokładnie 2 ( kiedy przeczytamy je z Darlene będą recenzje ) . A są to :

 
,,Wnuczka do orzechów" jest książką z serii Jeżycjada (made in Poland), którą uwielbiam ;)
,,Gwiazd naszych wina" jest owocem mojej ciekawości. Kiedy od każdego, z kim rozmawiałam na temat filmu słyszałam ,, Gwiazd naszych wina jest pienkne, plakalam ! ", a recenzje książki były bardzo pozytywne postanowiłam to sprawdzić na własnej skórze .
Czy Blue i Darlene będą krytykować ? Tego dowiecie się później...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Notka dosyć krótka, ale przedstawiłam co miałam przedstawić . Jutro lub pojutrze możecie się spodziewać Simsów, w kolejnej notce The Last Night. 
Pytania do Q&A można nadal zadawać pod tą lub pod poprzednią notką ! Jest ich już dość sporo, ale możecie zadawać jeszcze więcej, nie pogniewam się ;)

~Bay !








2 komentarze:

  1. Widzę, że masz podobne prezenty do moich - LPS i książki, zestaw idealny!
    Czytałam Gwiazd naszych wina i bardzo mi się podobało, mam nadzieję, że tobie też się spodoba.
    Notka co dwa dni, nieźle. Ja bym tak nie umiała, za leniwa jestem.
    Święta już się prawie skończyły, ale życzę ci, żebyś tą resztę też miło spędziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam święta sie udały? ;* kiedy wracasz do szkoły? Bo ja 7. Niedługo sylweeek! <33 dobra pytanie:
    Co robisz na sylwka?
    I jeszcze nwm czy założyć ten dzienniczek. Dzisiaj postanowię coś napisać obiecuję! ;3 tęskniłam jesztem pokemoooon. Nie No sorry odwal mi na maxa xD dostlam gitarę (nie martw sie struna jeszcze nie poszła xD)
    Pozdrawiam :***
    Mufffinka

    OdpowiedzUsuń