środa, 31 grudnia 2014

33.Sylwestrowa moc Blue'owa !

 

Jesteśmy, nie zawracaj teraz. (Nie zawracaj.)
Jesteśmy Wojownikami którzy zbudowali to miasto.
Jesteśmy, nie zawracaj teraz. ( Nie zawracaj.)
Jesteśmy Wojownikami którzy zbudowali to miasto z pyłu.

[Utwór stworzony w kolaboracji zespołu Imagine Dragons z firmą Riot Games, jako główny motyw mistrzostw świata w League of Legends 2014.]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Howdy ! 

Witam dziś wyjątkowo sylwestrowo-życzeniowo-podsumowującowo !
Dzisiejszy dzień to 31 grudnia, ostatni dzień roku, Sylwester - w skrócie dzień podsumowań. 
I ja chciałabym podsumować moją działalność na tym blogu, który już w lutym będzie świętować swój pierwszy roczek ! 
Zacznijmy od PSów/

PSy:

Carly LPS- Widzisz, jakie to LPSowe społeczeństwo dopasowane xD 

Fallen - Święta były wspaniałe, jeszcze nigdy w życiu nie cieszyłam się z prezentów jak w tym roku. Czekam na powrót ze zniecierpliwieniem !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Statystyki .

 
Oto statystyki z całego okresu działania bloga. Wyświetlenia w poszczególnych miesiącach typują się tak :
marzec 2014- 24
maj 2014 - 52
czerwiec 2014- 168
lipiec 2014 - 131
sierpień 2014 - 541 (!)
wrzesień 2014- 92
październik 2014- 137 
listopad 2014- 226
grudzień 2014- 283

Łączna liczba wyświetleń - 1 871 (dziękuję ! )

Zgodnie ze statystykami mój blog odwiedzali internauci z zagranicy i z Polski. Zobaczmy ile wyświetleń przypadło na dany kraj !

  
WpisLiczba wyświetleń
Polska
1445
Stany Zjednoczone
216
Francja
113
Niemcy
43
Wielka Brytania
17
Rosja
9
Rumunia
4
Ukraina
4
Grecja
3
Holandia
3
 
Jestem wdzięczna wszystkim, którzy przyczynili się do wzrostu wyświetleń ! 
Czas na komentarze !
 Pierwszy komentarz dodała YuKa. Szkoda, że nie mogliście zobaczyć wtedy mojej miny xD 
 
Byłam wniebowzięta, naprawdę ! Ten i każdy kolejny komentarz nakręcał  mnie do dalszego pisania ;) 
Dziękuję !

Ten rok dla mnie był naprawdę przełomowy. W wakacje stawiłam czoło pewnym zołzom, które mną sterowały, przez ten cały rok lepiej was poznałam, moja kolekcja się powiększyła... 
Tyle dobra ! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Życzenia !

W nadchodzącym wielkimi krokami roku 2015 chciałabym wam życzyć po prostu tego, czego sobie wyśnicie, wymarzycie et cetera ! Wiele pralek, książek, jednorożców, wyświetleń i niech petszopowa magia będzie zawsze z wami !
Nie jestem mistrzem życzeń, dlatego zawsze obracam je w żart. Mam nadzieję, że taka forma wam się podoba !

Na koniec chciałabym oznajmić, że jeśli ktoś ma gg może mnie śmiało dodawać i popiszemy ;)
Numer -52144638

Jeszcze raz - Wszystkiego Najlepszego ! 

~Bay ;)








4 komentarze:

  1. Szczęśliwego nowego roku i spełnienia marzeń i tych normalnych jak i lpsowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku, dużo LPS, kucyków, jednorożców, książek, pralek, komentarzy, wyświetleń i słodkich kotków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, ja nie umiem składać życzeń i w ogóle nie składałam w internecie... Na Wielkanoc spróbuję ;).
    Gratuluję podsumowania. To znaczy wyświetleń i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój powrót bedzie trochę unikatowy, bo z innym blogiem i wogole :) Jak w nowym roku? Plany na ferie? Ja mam zimowisko w szkole. Napisz jak najszybciej czekam na q&a.
    Mufffinowa

    OdpowiedzUsuń