poniedziałek, 25 sierpnia 2014

26.Ocenki zestawów z Blythe.#1

 
,,...Twe twarde serce przestało bić,
a ty starasz się ożywić je.
Brak cieni,wszędzie światła.
Jestem tu by Cię ocalić..."

Autor tłumaczenia-Blue xD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Howdy!
Żeby nie było zastrzeżeń-tekst powyżej jest ułożony tak,by dało się go zaśpiewać,więc nie jest dosłownym tłumaczeniem.Amen.
Dzisiaj nie chce mi się robić męczących wstępów. Bo tak. Więc powiem tylko,że serdecznie dziękuję Carly i
 Yuce LPS (jeśli źle napisane,to przepraszam,ale nie wiem jak odmienić ),że wpadły na czat i miło nam się pisało :3 
PSy:
Mufffinka-Oo,robi się tajemniczo xD Dzięki ;)
Anonim- Zacny anonimie,nie chcę zdradzać w najbliższym czasie swojego imienia,tak jak wyglądu czy miejsca zamieszkania. Niech wystarczy wam,że jestem Blue i mam 13 lat. Amen.
Yuka LPS- Dzięki ;) 
Carly LPS-No...mój zaciesz jest związany z dziecięcymi marzeniami (które nadal mam xD),ale lepiej nie będę ich zdradzać bo i tak nikt nie zrozumie xD
Co do pobierania GIMPA,to ja ściągnełam chyba ze strony Softonic,a potem jakoś poszło xD
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ok.Dziś ocenię mega słitaśśśśne,ociekające tęczą i dobrocią dla zwierzątek,których tak naprawdę nienawidzą lalki. Tak ludzie,oto siejące zniszczenie BLYTHE (oczywiście zestawy ze zwierzakami)
Niech zacznie się zabawa. Buahaha!! xD
 
Radosna dziewczynka z pięknymi złotymi lokami i wiatraczkiem i czapeczką i okularkami i pieskiem i.... 
ZABÓJCZYM WZROKIEM.
Blythe-No,co tu się wysilać.Może ja lepiej Blythe oceniać nie będę,bo wszystkie dostaną 0/10 xd
LPS-Spaniel.Nawet ładny,tylko te kwiatki na uszach. Podoba mi się cieniowanie na łapkach i w ogóle.
Dodatki-Noo..Przydatne xD Nie wiem co więcej napisać;)
 Ocena-7/10.Ładny,ale dupy nie urywa xd
 

Mała Blythe jeżdżąca na małym koniku ! Tak bardzo słit.
LPS-Nawet ładny,no ale oczy mogłyby być jak dla mnie trochę wyrazistsze.No,ale to tylko moje zdanie xD
Dodatki-Podobają mi się te siodła ;) Jabłka przydatne,bo to oczywiście jedzenie.
Ocena-8/10. ;) 
 
Well, zamiast pisać notkę,ogarniam forum xD Ok wracam do pisania.
A tu mamy husky. Szczerze mówiąc Blythe nie taka straszna.
LPS-Standardowo ładny xD Ma takie fajne zimowe kolorki ;)
Dodatki-Czapki !! Szaliczki !! Tyle radości ;)
Ocena-Zestaw bardzo zimowy,fajny,więc daję 9/10.Jednak pierwsze,co bym zrobiła po dostaniu tego pudełka w łapki,to ucięłabym ten sznurek i zdjęła go z tego pieska ;)

. 
Widzicie te spojrzenie ? Samo zło ;)
LPS-Śliczna myszka ;) Podoba ! (Jej,wszystkie LPSy do tej pory mi się podobają xD )
Dodatki-Ujdą w tłumie.Jak dla mnie,powinno być więcej dodatków dla zwierzaków,a nie dla Blythe.
Ocena-7/10. 
 
Noooł !! Jak ja nie lubię paniusiowatych strojów xd
Mamy tu pająka w takich nietenteges dla mnie kolorach i Blythe która jak dla mnie,wygląda jakby coś ćpała. O.o
LPS-Nie podoba mi się zbytnio.To chyba przez kolory xd
Dodatki-Nic specjalnego. 
Ocena-5/10.
 
Kolejna Blythe z zabójczym wzrokiem.Cóż więcej mówić.
LPS-Uwielbiam sarenki i chociaż na ogół nie lubię wzorków na LPS,to jej one wyjątkowo pasują ;)
Dodatki-Te drzewo to jest prawdziwe czy na rysunku o.O
Ocena-9/10.Podoba!

 
Oh, god,piszę tą notkę parę godzin xd
LPS-Byłby nawet spoko,gdyby nie te serduszka .
Dodatki-mało ich xd
Ocena-7/10,czyli standard.

 
A oto,przed państwem,najokropniejsza Blythe wszech czasów . Ale czapkę ma fajną ;3
LPS-Biedna,mała kicałko,po co Ci te marchewki na główce ?
Dodatki-Byłabym w pełni szczęśliwa,gdyby te papierowa ciasta były .. no,plastikowe xD
Ocena-5/10,przepraszam kicałko ;(
Era Blythe z okropnymi oczami xd
LPS-Jakoś mi te oczy nie pasują.
Dodatki-Mało ich,ale ławka mi się podoba ;3
Ocena-6/10
 
Blythe ujdzie xD Chociaż i tak Blythe zawsze pozostanie Blythe.Amen.
LPS-Z tym kwiatkiem na czole,ta pszczółka przypomina mi hinduskę o.O
Dodatki.-Stoisko byłoby fajne,tyle że nie z papieru (bo chyba jest z papieru).
Ocena-8/10
 
Widzicie tą Blythe na pocztówce ? xD 
LPS-Lepsza by była bez kwiatków.
Dodatki-Fajna skarbonka.Kupi mi ktoś taką ;3 ?
Ocena-6/10
 
Oto ostatni zestaw który dziś ocenię.
LPS-Po co te kwiatki,ja się pytam ?! Po co !
Dodatki-Taczga ;3 Must have taczga ;)
Ocena-8/10
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uff,skończyłam. Nie wiem,czy wyszło długo,czy krótko,ale co chwila pisząc sprawdzałam aska i forum xd
*Kiedy chcecie kolejny czat ? Do wyboru macie wszystkie dni tygodnia do piątku ;) Oczywiście o 20.00
~Bay :)



5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że ogarniasz forum. :D
    Ja chcę czat jutrooo. Jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawy szkoda tylko że blythe sie tam znajdują, ej umawiamy sie na czat bo teraz prawie cały czas na dupie siedze tylko nie dzisiaj. Moze jutro albo sob?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam konika z blythe i miałam husky'ego, ale się zgubił :(
    Z innejj beczki: Lubisz Porę na Przygodę? Masz na blogu strzałkę z Marcy. Razem z Kicałką/Moniką się tym jaramy, ale nie aż tak, jak kiedyś :( Muszę wrócić do oglądania.
    Susi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham i wielbię PnP ;) Polecam Ci teraz wrócić do tego oglądania,bo na CN są już odcinki z 6 sezonu w którym naprawdę dużo się dzieje ;>

      Usuń