sobota, 9 sierpnia 2014

24.*Spontan* Moje ulu. kanały na YT.

 
,,Give a little time to me or burn this out
We'll play hide and seek to turn this around
And all I want is the taste that your lips allow

My, my, my, my, oh give me love"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Howdy !
Tag,nie było mnie długo,ale wybaczcie (#jestę lenię) opalam się na murzyna (jestem już arabem *.* ).
Może jak jutro będę nad jeziorkiem,to zrobię nie LPSową sesję (jak nie to będzie chyba fotostory).
*Ej,a chcecie serie w której któryś z moich LPS gra w Simsy ? xD Mam akurat od niedawno he Sims 2 z wszystkimi dodatkami,i myślę,że będzie randomowo :)
*Chciałabym w najbliższym czasie zrobić taki czat z czytelnikami,żeby się lepiej poznać i w ogóle.Polegało by to na tym,że umawiamy się pewnego dnia o pewnej godzinie i czatujemy ! Piszcie w komkach o kiedy i o której by wam pasowało,wtedy ja sprawdzę czy mi pasuje i ja napiszę krótką notkę,w której będzie ta informacja (np. Czatujemy dnia **.** o godzinie **.**) Przypominam,że czat znajduje się na samym dole bloga. ~Najbardziej by mi zależało na obecności Mufffina :> ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chciałabym przedstawić wam listę moich ulubionych youtuberek o LPS (może dorzucę trochę gamerów xD). Kiedyś robiłam notkę o LPSowym YT,ale w tej notce będzie trochę inaczej xD

1.Pomomo,że królowa jest tylko jedna,to u mnie królowe są dwie ( a właściwie 3 )
     ThePuddingLPS
ThePuddingLPS
Królowe moje xD Tak,wiem że nie nagrywają,ale może powrócą z początkiem roku szkolnego (pisały na fb). Jak mi się wtedy morda cieszyła *#Bluecieszymorde*! Więcej nie muszę mówić,są zarąbiste *.*
LPSXerda

     LPSXerda
Chyba jej zarąbistości nie muszę opisywać ?Dovahkiin najlepsze! Przyznac się,kto oglądał Szkołę Diabła z Krwawej Ręki ? <3

Reszta zarąbistych kanałów:
TheHuskyLps
KiyomiLPS
UnikatowyKipling LPS-Dziewczyny dopiero zaczynają,ale według mnie są na dobrej drodze :)
........
To wszystko na dziś,notka krótka i spontaniczna,ale w chciałabym,żeby pojawiło się więcej i żeby byłu dłuuugie !
No to Bay :*
PS:Nie zapomnijcie pisać w komentarzach kiedy umawiamy się na czat !

12 komentarzy:

  1. Dziękuje. Spoko tylko wiesz długo na tym czacie se nie posiedze :/ dobra fajnie ze piszesz. Tak pudding najlepsza! Fajny jest ten nowy serial xerdy dovakhinn dobra kończę pa!
    Co ja taka cudowna? OO mamy wiele wspólnego weź napisz cos co kupisz może jeszcze kilka rzeczy mamy wspólnych :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The husky lps juz jakiś czas ma kanał tylko mało serialowa bo co jaka czas robi ,,czyszczenie" kanału i usuwa wszystkie gliny tak naprawdę zrobiła juz 4 chyba ze jeszcze wcześniej były jak jej jeszcze nie oglądałam

      Usuń
  2. Fajny blog :)? Pokażesz sie kiedyś i w jakim województwie mieszkasz? Ja w mazowieckim

    OdpowiedzUsuń
  3. Notki nie ocenie,bo się kompletnie nie znam na youtubie z LPSowymi kanałami.
    Co do Chatu...Chętnie bym weszła. Tak w ogóle, ja codziennie jestem na innym chacie o 20, także moze wtedy? Godzina 20 jakiegos dnia. Wieczór, nikt już nie ma obowiązków itp. No, jeśli w ogóle chcecie ze mną pogadać, bo jestem dziwna xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Kocham Eda Sheerana *u*

      Usuń
    2. Ps2. I tak, ja chce serie grania w TS2 (tez je ściągnęłam *u*).

      Usuń
    3. TS2! Ale zgubiłam płytę spoko 20 tak pół godzinka posiedze :)

      Usuń
  4. To jutro o 20 wam pasuje ? •.•
    ~Blue

    OdpowiedzUsuń
  5. O, wcześniej chyba nie znałam twojego bloga!

    Szczerze mówiąc, wolę chyba zagraniczne kanały. Z tych tu lubię Kiplinga, masz rację, są na dobrej drodze. Xerdę i Pudding oglądałam kiedyś.

    Co do Simsów, chętnie zobaczę tą serię, też gram z takim jednym LPSem. :D Niestety za późno dowiedziałam się o tym, że można pobrać wszystkie dodatki. :c Ale może mam jeszcze jakąś szansę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądałam szkołe djabła z krwawej ręki,a moją ulub youtuberką jest Lps Xerda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. diabła*
      Sory,że poprawiam,ale nie lubię błędów xd

      Usuń