piątek, 15 sierpnia 2014

25.It's easy: Tło na bloga lub YT

 
,,Ten głos nawiedzał mnie
przybywał w snach
wymawiał imię me
aż nastał brzask
I chyba dalej śnię
lecz razem z nim
To on 
to upiór tej opery
ma we władzy sny"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Howdy!
Po 1-Czy tylko mi ta piosenka tak cholernie się podoba ? xD
Po 2-Przepraszam was,że nie było mnie na czacie.Byłam na urodzinach u przyjaciółki i miałam wrócić przed 20.00,ale chciała,żebym została dłużej,także wiecie xd
Po 3-Czy macie czas czatować w poniedziałek (18.08.14) o 20.00 ? Bo by mi akurat pasiło :) 
No to teraz PSy do notki 24 ;)
Mufffinka: No musimy popisać ;) Ej,a wiesz,że moja kuzynka na imię ma tak samo jak ty i ma tyle samo lat xD Przypadeg ? xD
Anonimowy:Dziękuję,miło mi :) Co do pokazania mojego ,,wizerunku",to na razie się do tego nie piszę. Zaplanowałam sobie,że jeśli wytrwam w pisaniu do skończenia gimnazjum,to wtedy się pokażę ;) A co do województwa,to nie zdradzę.Uznajmy,że mieszkam w Krainie Mojej Wyobraźni xD
Yuka LPS: Też jestem dziwna i też kocham Eda Sheerana <3 A co do grania w TS2,to już mam nawet obrazek przewodni zrobiony :)
 
 Carly LPS- O jprdl o.O Carly mi skomentowała,jaki mam zaciesz xD Moje życie jest...no jak to się mówiło ?Dobra,jestm megaaa happy xD Co do zagranicznych kanałów,to oglądam tylko niektóre,bo Puddi wkręciły mnie w LPS,a Xerda jest poprostu mistrzynią w swoim fachu. Najbardziej to żygam tęczą,jak widzę the efekty w nowej czołówce Popular u sophie xD Ale samo Popular mi się przejadło ;<
A simy będą,tak jak pisałam wyżej. Były do ściągnięcia z Origin.com do 31 sierpnia,teraz już chyba ich nie znajdziesz xd
~~~~~~~~~~~~~~~
Ok,w dzisiejszym It's easy przedstawię wam prosty sposób na zrobienie tła w GIMPie (ten poradnik kieruję szczególnie do osób które dopiero zapoznają się z tym programem)
1.Zaczynamy od pobrania tła (polecam http://www.tapeciarnia.pl/tla.html ).Kiedy już się pobierze otwieramy je w GIMPie
  

2.Teraz,kiedy obraz pojawił się nam na ekranie klikamy Plik>>>Otwórz jako warstwy... 
Musimy jednak mieć wcześniej zrobionego LPS z ,,wyciętym tłem" w formacie png.Kilka gotowych znajdziecie tu : http://thelondonlps.weebly.com/pngsy-12484.html
  
Nasz LPS w tej chwili pojawi się na środku:
 

3.Teraz możemy robić z LPS co zechcemy-obracać, przesuwać,zmieniać kąt nachylenia ... 
 

4.Możemy teraz dodać więcej LPSków do tła,jak to zrobiłam ja. Wystarczy,że powtórzycie poprzednie kroki.
 

5. *YT* Na koniec dodajemy napis z nazwą waszego kanału i gotowe !
    *Blog* Jeśli chcecie możecie też dodać jakieś ozdoby, np. serduszko jak ja ! 

 
 GOTOWE!
 


* Teraz zamieszczę kilka gotowych avatarów,do których wystarczy dodać swoją nazwę ;)
  
 
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~
To wszystko w dzisiejszej notce ! Myślę,że komukolwiek kiedykolwiek się przyda. 
Żegna was Blue i ,,Upiór w operze "
 ~Bay :)
*Proszę  niekopiowanie żadnych zdjęć oprócz tych,do tego przeznaczonych *












4 komentarze:

  1. Przypadek? U moze sie znamy :)) xD a jak ma na drugie? Spytaj sie jej :) No zobaczymy moze sie uda :P avki extra szczególnie z kroliczkami i krowa pomocny tuotrial :) pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuuuperr blog. Jak masz na imię?

    OdpowiedzUsuń
  3. Soł, ja w poniedziałek raczej będę, w ogóle napisze o tym na swoim blogu, to może kilka osób wpadnie.
    Świetny poradnik, mi sie akurat nie przyda, bo ogarniam gimpa, ale niektórym się przyda ^.^ Wszystko czytelnie i fajnie wytłumaczone :3
    Pierwszy avatar mega słodki.

    OdpowiedzUsuń
  4. o.O Ktoś się cieszy, że mu skomentowałam, jaki mam zaciesz. XD Nie no, naprawdę się zdziwiłam.

    Szczerze? W gimpie najbardziej nie ogarniam tego, jak się go pobiera. :[ Ktoś mi pomoże w potrzebie?
    Ale jak już ogarnę, poradnik bardzo się przyda.

    OdpowiedzUsuń