czwartek, 24 lipca 2014

23.Stuknęło nam 500 wyświetleń (krótka notka )

  
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Howdy ! 
Jak widać wróciłam z wczasów :) Integrowałam się z komarami na Mazurach (komarów nie było o dziwo aż tak dużo).Sory,że nie napisałam wcześniej,ale pomyliły mi się daty xD Wyjeżdzałam 13,a wracałam 18 :)
No ale kit z tym, bo jak wróciłam czekała na mnie na blogu niemała niespodzianka.Był nią......kometarz od Jolly Jully jednej z moich idolek blogowych <3 
Spełniłam dwa blogowe marzenia: komentarze od moich idolek,czyli Jully i YuKi,oraz 500 wyświetleń !!
Jak to Yuka napisała kiedyś w komentarzu,niedługo zobaczy 1000 wyświetleń. Yuka prorokiem O.o
No to czas na PSy:
Mufffinka-Storczyki everywhere xD OO<3 Ja też nie myślałam,że z kimkolwiek się tu zaprzyjaźnie,a tu patrz jaka niespodzianka :> No to musimy się skontaktować jakoś w sierpniu :)
Jolly Jully-Heh,mnie też ona przeraża,dlatego robi za miastową świruskę (ala Pinkie Pie xD ) Dziękuję ;3
~~~~~~~~~~
Przepraszam,że notka krótka i tylko informacje,ale nie mam czasu na pisanie dłuższych.Jeśli tylko znajdę czas i będę miała jakiś pomysł,obiecuję,że napiszę :)
Możecie mnie znaleźć  również na asku!
Bay;*


6 komentarzy:

  1. Nie mów! Hehe : D dobrze że w ogóle napisałaś.
    Mufffinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, słuchaj nie wiem czy cos z tego bedzie bo boje sie ze nie będę mieć czasu na następny blog. Mam 5 wiec wiesz u chyba mi wystarczy może kiedyś...nie wiem.. Może YuKa by chciała albo ktoś inny popytaj. Możemy spróbować ale nie wiem najwyżej odejdę jak nie bedzie mnie jakoś ciągło dobkolejbego bloga. A czemu akurat ze mną? Coooo? XD a oczym to w ogóle bedzie co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o
      Szkoda... Wiesz Yuka raczej nie wiem,no musiałabym dopytać.Mam nadzieję,że nie odejdziesz,no wiesz chcę mieć z tobą kontakt ;/
      Cholera Mufffi zostań ;\

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja nie odchodzę chodziło mi że z bloga bym odeszła..bo to chyba nie ma sensu. Nie mam czasu nawet na teraz 5 blogów, a na 6 sadze ze tym bardziej bym nie dała rady :(

      Usuń
    4. Co dopytać mnie? :D

      Usuń