poniedziałek, 7 lipca 2014

22.Mała sejsja,bo nudno xD



 
,,Teraz to koniec 
Po prostu chcę ją przytulić
                                                    Zrezygnowałbym z całego świata, aby zobaczyć
                                                     Ten mały kawałek nieba oglądający się za mną
                                                                   Teraz to koniec
                                                        Po prostu chcę ją przytulić
                                                 Muszę żyć z wyborami których dokonałem
                                            I nie mogę dzisiaj żyć sam ze sobą" <3 !♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Notka na szybko,bo zaraz burza xD
PSy:
Yuka LPS-Dzięki:) 
Karcia Lps-Nie będę robić notki z konkursem,do puki nie przybędzie choć trochę czytelników.
Mufffinka-Heh:) Ja jestem perfekcjonistką i wszystko muszę mieć idealne lub zbliżone do ideału (kiedyś na kartkówce z histy przypisałam słowo w słowo z podręcznika,oczywiście z pamięci).Jeśli chodzi o tego wspólnego bloga,to cieszę się,że się zgodziłaś.Faktycznie musimy się zgadać...Napisz na ten e-mail love-blue1@wp.pl .To musimy jakoś w tym tygodniu popisać,bo ja 14 wyjeżdżam na mazury <3
Francję w następnej teleportacji masz jak w banku :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[EDIT] Już po burzy :) A więc powracam i piszę.Miałam napisać już w sobotę,ale uznałam,że trzeba przestać ,,nolajfić" i wyjść do ludzi xD Także dodam tą notkę i napiszę kilka na zapas,żeby dodawały się automatycznie.
Łapcie sesje !







 
Selfie na storczyku oczywiście również jest xD
 ~~~~~~~~~~~
No to koniec! Idę nadrabiać zaległości na YT. 
Bay :*



2 komentarze:

  1. Storczyk nie No xD loveblue1 zaczynając blogować nie myślałam ze znajdę taka przyjaciółkę No a tu patrz! Thanks. Kurde nie popiszy a ja pózniej nad morze niech to wszystko piorun strzeli! Fobra nwm zobaczy sie. O czym to bedzie? Moge znaleźć szablon albo zrobic nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta wróżka mnie przeraża trochę, ten wzrok... xD
    Fajna sesyjka. :3

    OdpowiedzUsuń