sobota, 7 czerwca 2014

18.Krótko o nowych LPS+moja cukiernia dla LPS.

~Howdy!
Dawno mnie tu nie było,przyznajcie.Głowny powód to brak czasu oczwiście.Poza tym w czerwcu notki będą pojawiać się trochę rzadziej,ponieważ mam zakończenie podstawówki i będę musiała uczyć się ról i piosenek . Ale obiecuję , że jeśli tylko znajdę czas,napiszę.
----------------------------
Dziś chciałabym wam przedstawić moje nowe LPS, które dostałam z okazji dnia dziecka (Blue wieczne dziecko xD). Oto one:
  
Wróżka oraz jej robaczek!
Oh well, moja pierwsza wróżka xD Kochani, kolekcja się powiększa!
Nazwałam ją Pinkie Pie (tak,MLP xD )
Robaczek zaś zwie się równie zacnie;Spike!
No i właśnie fotka zrobiona w nowej cukierni (by: Bułka) don't copy!
A teraz łapcie inne fotki :>


 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ZABAWA BLOGOWA ! 
*Przypominam o zabawie blogowej,którą ogłosiłam w notce 16.

Zabawa polega na nadaniu wybranemu lps nowych kolorów lub czego tam chcecie ;)
 
Oto przykładowy konik:) Szkic ściągnięty z internetu .
Zapraszam was do zabawy! Swoje prace wysyłajcie na e-mail love-blue1@wp.pl.
W następnej notce przedstawię zwycięzce zabawy , który otrzyma aż 15 komków na bloga :)
*Może być więcej niż 1 zwycięzca.
 PS:Proszę nie kopiować zabawy ! Jest tylko i wyłącznie moim pomysłem ! I proszę bez hejtów.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam was, że notka taka krótka,ale brak czasu dokucza .Postanowiłam dodać na bloga zakładkę KONTAKT.Na podanych tam stronach będę starać się pojawiać często :*
Teraz już się z wami żegnam!
PS: Moje Howse- rainbowbunny
Bay :8









1 komentarz:

  1. Taa! Ja nie mogłam bo na to zakończenie musiałam robic głupi reportaż o II wojnie seiatowej na histe :/ słodka wrozecka :))
    Mufffinka:*

    OdpowiedzUsuń