sobota, 28 czerwca 2014

20.Wakacje + Zmiany+Czytelnicy wybierają

,,Remember all the things that you and I did first?
And now you're doing them with her
Remember all the things that you and I did first?
You got me, got me like this"
~Howdy :*
Yay,10 komentarzy pod ostatnia notką ! Kocham was <3

Tynia ;*-Dzięki :) Oczywiście,że zajże ,
Mufffinka-Nataleja xD 
jaszczurka03-Twe modły zostały wysłuchane,właśnie piszę ;)
Yuka LPS-Dzięki za info.
Mufffinka jeszcze raz xD - Twe modły również zostały wysłuchane,piszę !
~~~~~~~~
No ten tego xD Dlaczego nie pisałam tak długo ? Powodem była oczywiście szkoła,a dokładnie jej koniec. Tak
kochani,skończyłam podstawówkę ze średnią 5,5 i wzorowym zachowaniem, możecie być ze mnie dumni xD
Ahh, te przygotowania,próby,wypady na lody... Ale tak czy inaczej, jestem tu z wami bo wreszcie nastały 
wytęsknione WAKACJE ! Pomimo dołującego faktu,że ThePuddingLPS odeszła z YT ( płacze ;( ),zamierzam 
wykazać się dużą aktywnością i wracać codziennie lub co kilka dni z nową energią i radością! 
Postanowiłam też wprowadzić kilka wakacyjnych zmian ! 
Pierwszą rzeczą,którą zmieniłam na blogu jest nowy szablon i tło :) Myślę,że się podoba.
Druga rzecz to właśnie częstsze pisanie (notki co 2,3 dni )
A trzecia rzecz to nowe opowiadanie ptt. Last Night,które chyba w którejś notce już zapowiadałam ;) Tym razem
przedstawie wam postacie,fabułę i wreszcie wkleje pierwszy rozdział ! Alleluja !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Doszłam do wniosku,że skoro notki będą się pojawiać często,to muszą być ciekawe,a nie do chrzanu.
Ale jak w ciągu kilku dni wymyślić nowy temat? Otóż w tej sprawie zaczerpnęłam inspiracji od Yuki LPS ,
a mianowicie chodzi o to,że czytelnicy mogą wybrać temat następnej notki ! Yuka chyba się nie obrazisz ? 
Po prostu uznałam,że to może bardzo pomóc w częstszym pisaniu,a chciałabym to robić .
 Propozycję na następne notki piszcie w komentarzach !!! 
Z góry dziękuję :)
Bay ;*

1 komentarz:

  1. No nie mogę brawo <3 ja miałam 5.36 cieszę sie i piszesz i.... Nowa non umniejsza zapraszam world-my-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń