sobota, 14 czerwca 2014

19.Ocenki forever :)

 
,,Co dzień ta sama zabawa się zaczyna 
I przypomina dziecinne Twoje sny 
Chcesz rozbić taflę szkła, a ona się ugina 
I tam są wszyscy, a na przeciw Ty "




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Howdy !
Tak! Już tylko kawałeczek do wakacji ! Well done :) Być może będę pisać teraz trochę częściej, bo nie muszę martwić się poprawą ocen , ograniczają mnie tylko przygotowania do akademii na koniec podstawówki :> Jey, już tylko kila dni !
~~~~~~~~~~~
Dziś z powodu braku pomysłu na notkę (i dużej chęci pośpiewania na karaokeparty.com xD ) postanowiłam zrobić ocenki .
Oceniać dziś będziemy ..... pocztówkowe zwierzaki !

Żyrafa .
LOOOOL xD Ale ma paczadeły :)
9/10 bo zaczepiaszta <3

Oh, well . Ona jest jak jakiś indianin :)
7/10 moim zdaniem . Nie jest jakaś oszałamiająca .

Oh god xD Najarana panda ! Hera,Koka,Hasz LSD !
5/10

No cóż... Tygrysek na kształt tabby cat'a ? Mogli zrobić inny kształt ..
Ale jest uroczy - 8/10

Kameleon? Tak czy inaczej to jaszczurka (chyba xD )
Urzekła mnie :) 10/10

Zestaw.. Jakiś taki zwykły . Ale dodatki fajne :)
7/10
I teraz dam jeszcze kilka zwierzaków :)

Moje marzenie ! Natally <3 ♥ Chce,chce chce ♥
10000000/10

Gallardo z SDZKR(kto oglądał Sagire ten wie ) ♥ Kolejne marzenie ♥ MUST HAVE <3
1000000000/10
~~~~~~~~~~~~~
No ok ! To wszystko na dziś. Chciałam jeszcze dodać,że w przyszłym tygodniu notka być może pojawi się w środę lub czwartek, a nie w sobotę lub niedzielę .
Bay :*
PS.Zapraszam na aska : ask.fm/BlueAndLps ♥

9 komentarzy:

  1. Oh mam tą foczkę. Blog jest super ;* Może zajżysz? kartka-pamietnik123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh Yeah! Nie uwierzysz ale mi tez pasuje do niej imię nataleja NATi natalecxka natka XD ja nie wyrabiam che tego tobby cata Chcem! Chcem! Chcem!
    Mufffinka:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaszczurka 10/10! Ouuuu yeah! Pocztówki *.*
    Dobra. Nacieszyłam się jaszczurką, więc spadam :D
    + pisz notkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwierzaki z pocztówek *u* Kocham je wszystkie! A szczegolnie doga, jamnika, lwa, tabby cata, pandę, zebrę, żyrafę... Aww <3
    Ps. Odnowiony blog juz dzisiaj otwarty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy coś napiszesz? Ouuuu czekam! Szybko, bo nie wytrzymam i popuszczę XD

    OdpowiedzUsuń