wtorek, 20 maja 2014

17.It's easy : poradnik blogowy #1


~`Howdy ! 

No tak najpierw PSy :)
Mufffinka-Dzięki za adres :) Na pewno napiszę .
Karolina Ro-Nie ma za co :* Dzięki <3
~~~~~~~~
A tak wgl. widzieliście ten spam u Jully na blogu ? Już 112 komków jest ! 
~~~~~~~
Bosz... Odwala mi. Cały dzień słucham tego :
I normalnie dałn Bułce odwala ! (Bułka to ja xD )
Pink Fluffy unicorns .... Dobra czas na notkę !
~~~~~~~~~~
No także ten xDD
Dziś zaczynamy nową serię na blogu ^^. Jak nazwa wskazuje jest to poradnik , lecz nie tylko blogowy ale także np. jak zrobić jakieś dodatki dla LPS :)
No to co ? Lets goł !
~~Jak zrobić avatar na bloggera ?
1.Ściągamy z internetu ( najlepiej z bloga http://nicole-mysite.blogspot.com/ ) obrazek LPSa którego chcemy mieć na avku :)
Oto LPS przykładowy :

 


2.Otwieramy fot. LPSa w Gimpie lub w paincie.
 
I ścieramy znaczek LPS i napisy :) Na koniec zapisujemy :)

3.Otwieramy na naszej przeglądarce internetowej stronę http://ipiccy.com/ .
-Klikamy Start editing


 
-Następnie klikamy Upload Photo

I wgrywamy fot LPSa.

4. Szukamy w internecie jakiegoś fajnego tła . Ja dla przykładu ściągnęłam takie oto tło :
 

5. Mamy otwartą stronę ipiccy.com.
-klikamy taki oto przycisk :
 
-A potem taki :
 
Chyba sobie poradzicie :) Kiedy klikniemy zaznaczony przycisk musimy wybrać obraz tła (wcześniej ściągnięty :* )

6.Ścieramy warstwę tła z LPSa

7.Zapisujemy ! (z tym chyba dacie radę ? )
 
Oto efekt :* 

Dzięki za uwagę ! Myślę , że poradnik przyda się chociaż początkującym bloggerom :)

Bay :*

~~~~~~~~


 



3 komentarze:

  1. Bardzo fajne:)) Ja jeszcze używam piZap.com polecam! Muszę pobrać gimpa. Podobno bardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie! W gimpie mozna robić wszyyyyyyyyystko.

      Usuń
  2. O, nie wiedziałam o tym sposobie. Ja zasze robię wszystko ręcznie w gimpie, a tak jest łatwiej. Dzieki! :*

    OdpowiedzUsuń