wtorek, 6 maja 2014

15.PS'y i info.


~Howdy !
Dziś witam wa tylko tak , bez wstępu ,gdyż piszę  na tabl ecie ;>m
Czas na Ps'y
YuKa-Dziękuję :>

Mufffinka-Chyba musimy zacząć ze sobą pisać , bo coś czuję,że to przeznaczenie xD
Karolina Ro-dziękuję i tobie również życzę dobycia duuuużej popularnosi :*
_______________
Bo tak kurde wgl. to pod ostatnią notką było aż 5 komentarzy <nie licząc 1 mojego >
Ale zacieszzzzz!!!
Ale informuję,że notka na 100 wyświetleń pojawi się w weekend , ponieważ muszę przygotować te wszystkie duperele które zaplanowałam .

Pamięta ktoś Destiny ? No właśnie... nie mam już na to pomysłów.
Ale nie marwcie się pojawi się nowe opowiadanie !
Jego tytuł to ''Last Night,,.Będzie opowiadać o chłopaku ,któryprzenosi się do równoległego świata wilków i tam się dowiaduje , że jest synem władczyni księżyca Lunyi musi odzyskaćwładzę, zakochuje się w pięknej Vivianie i musi walczyć o nią itp. Taki standardzik :>
Ok muszę już lecieć kochani. Przepraszam za taką marną notkę , ale nie lubię pisać na tablecie :>Na koniec łapcie słitfocie Darlene z jej nowym amantem xD


2 komentarze:

  1. Masz rację :P Nie mogę się doczekać opowiadania i oczywiście notki na 100 wyświetlonek. YAY! Już mam zaciesz :D PS: mam tera 2 dziadków w szpitalu. Super nie? Na szczęście nic poważnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle to gdzie znajdujesz te odcinki bo ja nie mogę znaleźć 4,5,6,7,8,9 i 10 a 11 12 itd to mogę.

    OdpowiedzUsuń