czwartek, 1 maja 2014

14.Ja wciąż żyję ! + Czy LPS są dziecinne ?






,,Cóż, potrzebujesz światła tylko wtedy gdy zapada mrok
Tęsknisz za słońcem tylko wtedy gdy zaczyna padać śnieg
Pojmujesz, że ją kochasz, gdy pozwolisz jej odejść
Zauważasz, że byłeś na szczycie tylko wtedy, gdy spadasz na dno''

 http://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA-Passenger - Let her go
~~~~~~~~~~~~~~~~

~Howdy !
Tagg , ja ciągle żyje!!
,,Zarąbiści są Ci , którzy nie zwątpili ,że jeszcze napiszę" 
Dlaczego tak długo nie pisałam ? Otóż powód jest oczywisty-brak czasu,święta,szkoła ...
Dlatego przepraszam , że nie było wielkanocnej notki -_-Głupio by trochę było , jakby z ok. 20 iluś gości siedziało w pokoju obok , a ja pisałabym notkę...
No ale to tyle.Ja żyje, i postaram się w majówkę odrobić te dwa tygodnie (chyba?) nieobecności.
No a poza tym zbliżamy się do 100 wyświetleń ! Z tej okazji przygotowałam coś specjalnego...Ale to zobaczycie.
PS.(o fuck , mój pierszy xD)
Mufffinka- Dzięki :) Oczywiście odwiedzę  twojego i zostawię ślad po sobie :>
~~~~~~~~~~~~
Czy figurki Littlest Pet Shop są dziecinne ?
Wielu twierdzi, że tak. Są to jednak najczęściej jakieś wytapetowane uczennice podstawówki (od 10 do 13 lat ) lub chłopacy którym tylko głupoty we łbach.
Co mówi potencjalny przeciwnik zbierania LPS?
-To dziecinne zabaweczki z plastiku ! Bądź taka/taki jak my ! Szlajaj się po mieście i zarywaj to starszych facetów/kobiet!
Przeciwnik powie coś takiego , lub podobnego . Albo po prostu Cię wyśmieje.
Czy dla nas LPS są ,,szajsem z bazaru"?
Dla nas,kolekcjonerów , LPS to coś więcej niż plastik.To nasi przyjaciele,aktorzy,bohaterzy opowiadań .Jesteśmy w stanie dać z siebie wszystko , aby tylko znaleść wymarzoną figurkę w dobrej cenie. Spełaniamy marzenia , pobudzamy wyobraźnię , po prostu LUBIMY TO.
A niektórzy mają to po prostu w dupie, że tak się wyrażę .
Czy dorośli zbierają LPS?
Otóż tak! Na różnych forach jest pełno dyskusji o LPS, które prowadzą dorośli ludzie. Na blogu Petpoint jest np. wywiad z 17latką , która zbierała LPS i bawiła się nimi w wieku 15 lat , pomimo, że wszyscy jej tego odradzali.
Podsumowanie:
LPS dla nas nie są dziecinne. Mogą być dla innych , dla nas jednak zawsze pozostaną ukochanymi przyjaciółmi z którymi będzie wiązać się wiele wspomnień. Niech się śmieją , my wiemy swoje , i przy swoim pozostańmy!
                                                                             Z poważaniem loveblue1 .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No i także ten. Na 100 odsłon będzie specjalna DŁUGA notka z ....wywiadem !
Nie mogę zdradzić z kim dokładnie , ale powiem tylko , że to sławna osoba w świecie blogów o LPS!

No to Bay !! :**

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się w 100% :D LPSy nie są dziecinne, to naprawdę coś więcej niż tylko jakieś drogie zabaweczki ze sklepu.
    Ps. Dodaję blog do ulubionych i powodzenia w rozkręcaniu. Wiem, jak trudno zdobyć jakąkolwiek popularność :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się lps nie są dziecinne. To figórki a figórki każdy może zbierać Tak samo jak lalki są po 100 zł barbie i za 500 zyla to są właśnie kolekcjonerskie lalki. U nas tak właśńie jest że mamy naście lat a je zbieramy. Po za tym czemu maja mowić ze to dziecinne inni ja to lubię i co? Zabroni mi ktoś ? Przecież ludzie zbierają te kolekcjonerskie lalki za 500 zł i maja dziecię mężów i co? Ocenia ich ktoś? Np ale dziecko ma 30 lat dziecko męża i bawi sie zabawkami. Ludzie niektórzy sa po prostu wredni i nic sie na to nie poradzi. To moje zdanie. Czekam na kolejna notkę.
    Pozdrowionka:*
    Mufffinka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy czytałam destiny i zobaczyłam imię Raf myślałam że to zbieg okoliczności. Przypomniała mięsie ta bajka. Jednak kiedy zobaczyłam Siarkus i diabeł oraz pod postacią ludzi byłam pewna że to ńie zbieg okoliczności. To szczera prawda! Mam pytanie: lubisz interesujesz siè ta bajka? Bo jak tak to mamy coś wspólnego:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na punkcie tej bajki obsolutnego świra ! Ostatnio nawet zaczęłam oglądać 2 sezon z napisami pl.
    To przeznaczenie !! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak samo. Niektóre nawet po rosyjsku!

      Usuń
  5. Powodzenia w rozkręcaniu :-)

    OdpowiedzUsuń