piątek, 28 marca 2014

11.Wiosna,wiosna(czyli specjalna wiosenna notka!)

Elo <3 




,,To ostatnia noc którą spędzisz samotnie
Popatrz mi w oczy, żebym wiedział, że Ty wiesz
Jestem wszędzie tam, gdzie chcesz abym był.
Ostatnia noc, którą spędzisz samotnie,
Wezmę cię w ramiona i nie pozwolę odejść,
Jestem wszystkim, czego potrzebujesz."" <3

http://www.youtube.com/watch?v=jP0Ne9aW7UI-Skillet-Last Night

Hejooo<3 Taggg Blue się wzięła i Blue zmieniła wygląd bloga . Blue musie przestać pisać o sobie w 3 osobie xD
Dziś drodzy czytelnicy(których przybywa<3 Dziękuję za to ;* ) Notka wiosenna!! Pewnie ktoś sobie pomyśli :
-Ta Blue to jakaś powalona.Pierwszy dzień wiosny był 21 -,-.
Tak , tak,jestem zdrowo kopnięta . Ale ja dopiero teraz czuję wiosnę <3 No to co? Zaczynamy! Go !!

Które LPS kojarzą mi się z wiosną ?



Postaram się wkleić ich kilka i każdego opisać.

 

Chyba nie muszę tu zbyt dużo pisać.To jest pszczoła (Blue , co za odkrycie xD ). Pszczoły pojawiają się wiosna. I do tego ta pszczółka (Maja , sobie lata xD ) ma wiosenne kolory ;)
  
Jeśli chodzi o motylka , to powody są te same,co przy pszczółce. Pojawia się wiosną :)
   
kurciak <3 No wiadomo, kurczaczki kojarzą się z wielkanocą. A wielkanoc jest na wiosnę :P

Ślimaczek.Tak niewiem czemu , ale mi się kojarzy ;*

Jest jeszcze kilka lps,które są dla mnie ,,wiosenne". Nie chce mi sie jednak ich szukać ;*

Sesja wiosenna:)

 No!! Czas na to.żeby Blue wreszcie dodała sesje xD
Uczestnicy: Darlene York
                  Pinguś Snow
                  Samantha Turtle

Let's go!!
czekajcie...Blue szuka..
Jezuuu gdzie to wcisnęłam!
Dobra.Macie na razie baner z RD<3  

I bąbelek <3
Dobra,wygląda na to , że z sesji nici ;( Zapodziałam gdzieś foty , ale postaram się je dodać w nast. notce :)
Ok,ale za to wstawiam Sammy i Pigusia-naszą zakochaną parę <3





Pa



 

1 komentarz:

  1. Nie znałam do tej pory twojego bloga! Jest świetny, a na dodatek lubisz Imagine Dragons <3 Mi z wiosną najbardziej kojarzą się pszczółki i zajączki... Czekam na sesje ^^
    Ps. I dodaje blog do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń