niedziela, 23 marca 2014

10.Informacje.

Nic nie zostanie wybaczone, dopóki tego nie zechcesz
A jeśli jest już za późno na decyzję
Po prostu zostaw to mi
Zostań ze mną....

 http://www.youtube.com/watch?v=XgnOm6IzMZs-ID-Darkness

Hej.Dziś tak normalnie , po prostu hej. Już na początku uprzedzam , że post będzie krótki. Nie miałam czasu go napisać.Wiecie-szkoła,sprawdziany i kartkówki codziennie. Ten tydzień będzie trochę luźniejszy , ale muszę też zacząć lekturę ... Do tego dochodzi sprawdzanie bloga,śledzenie,czy ktoś nie dodał nowego filmiku na yt,robienie sklejek.. No i oczywiście czas dla moich LPS. Tak,dla nich zawsze znajduję czas , chociaż chwilkę , chociaż minutkę. Ale jestem dla nich zawsze...Tak samo jak dla przyjaciół.Bo lps są właściwie moimi przyjaciółmi.Kiedy jest mi źle to po prostu biorę je do ręki i patrze na nie długo , bądź staram się nagrać uczuciowy filmik. Zastanawiałam się , czy nie zawiesić bloga na kilka dni , ale powiedziałam sobie : Blue i tak masz mało czytelników , nikt nie komentuje , więc nic się nie stanie jeśli czasem nie napiszesz.To nie twój obowiązek , to zabawa ! . Poza tym , niedługo wstawię sesje wiosenną. We wtorek zresztą jadę po odbiór czegoś tam z konkursu kuratoryjnego, więc może napiszę też w poniedziałek , wtorek.Do tego muszę zrobić nowy wygląd itp. Ale za dużo tego jak na jeden raz. Do tego, ja również potrzebuję przerwy , więc proszę nie denerwujcie się zacni moi czytelnicy ;* Buziaczki dla was <3
No,to właściwie wszystko. Proszę kochani , komentujcie jeśli czytacie bloga !! <3 

Buźźźka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz