środa, 19 sierpnia 2015

45.Zdjęcia+ opowiadanie.


Far far away from here on a very distant land
There's one forgotten exile living lonely in his cave
Banished from our world just for being a real man
High time to give him a sign for the old rules to recur

*****

~Howdy!
Dziś mam dla was krótką sesję, trochę inną niż zwykle. Nie będę jak zazwyczaj zdjęć komentować, dodam do niektórych krótki cytat piosenki etc. Sesja była bardzo spontaniczna, początkowa miało to być zwykłe pstrykanie LPSom fotek w ładnych miejscach. Jednak później zainspirowałam się moją ,,wizją twórczą" (dotyczyła ona jednak nie sesji a opowiadania do którego na końcu notki będzie link ;)). No więc zaczynajmy.
PS-Ta sesja celowo jest robiona w niezbyt urodziwych miejscach. 




Let it go...

Let it go...

Can't hold it back anymore








I see you.
















Goodbay...




A oto zdjęcie, które mi się najbardziej podoba ;)
||


To niewybaczalne, skradłem i spaliłem twą duszę
Tak właśnie robią demony?
Władają tym co we mnie najgorsze, niszcząc wszystko
Ściągają w dół anioły takie jak ty.

****
To już wszystko w tej notce. Możecie oceniać, krytykować nie pogniewam się ;)
LINK DO OPOWIADANIA- Upiór

~Bay ;)



4 komentarze:

  1. Dwa pierwsze zdjęcia są cudowne! A także przedostatnie i przedprzedostatnie. Niektóre są trochę nieostre, ale ogólnie cała sesja ma genialny klimat i baaardzo mi się podoba.
    PS Mogłabyś być na meecie, gdyby odbył się 29 sierpnia? Odpisz jak najszybciej, najlepiej jeszcze dzisiaj, proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z nieostrości zdaję sobie sprawę, jakość trochę się popsuła przy przerzucaniu na komputer.
      Co do meetu to moja obecność jest bardzo wątpliwa, gdyż mam problemy z transportem (samochód jest zepsuty i zdechnie przed dojazdem do Warszawy). Poza tym w mojej okolicy nie ma żadnych pociągów itp. No cóż, chyba nie dam rady dojechać, może w przyszłym roku o ile będzie taki organizowany.

      Usuń
  2. Ciekawy blog i fajne zdjęcia. Wpadacie do nas lovelybooks23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń