czwartek, 13 sierpnia 2015

44.TheSims2 z Darleen, 3000 wyświetleń!



I've become so numb 
I can't feel you there 
I've become so tired 
So much more aware 
I'm becoming this 
All I want to do 
Is be more like me 
And be less like you 

****
~Howdy
 Lel, nie było kilku notek, mam nadzieję,że mi to wybaczycie ;) Ale uwaga, uwaga- mamy już ponad 3000 wyświetleń, jej! Nigdy nie sądziłam, że będzie ich aż tyle. Jak fajnie. No, także dziękuję bardzo za to, że wchodzicie na bloga i czytacie notki ;) Zaczynamy.
                                                                             ****
                                                                              Darleen
Po wprowadzeniu się do nowego domu jak zawsze przyszli nas odwiedzić sąsiedzi.

Gael rozmawia z różową małpą.
My tu gadamy, a na tą rudą nie patrzcie bo się nam wpierdzieliła w kadr.

Widok na nasz dom.

Dalsze zapoznawanie się ;)

Wylądowaliśmy tu.
(Mamo, jeśli to czytasz, to to nie jest tak jak myślisz!)

Pozostawiając Gaela samego na pastwę losu udałam się do sklepu, aby zakupić zrobioną przez Blue bluzę z pusheenem .

Zabawa w deszczu, oj my szaleni.

Gramy w łapki. Fascynujące.

Ja tutaj czytam a Gael się gdzieś zgubił.
A tak notabene zapomniałam wspomnieć, że obydwoje podjęliśmy karierę detektywa.
na razie jesteśmy krawężnikami ;)

Małpa egein.

Robimy śniadanie.

Jemy śniadanie.

Znowu na gadanie się zebrało.

A tu to w sumie nie wiem co tam robią.

Jestem żarłokiem.

Teraz wszyscy zobaczą jak wygląda Gael w samych gaciach -,-

Wróciliśmy z pracy ;l

-Tak, tak ten łeb był bardzo fascynujący.

-Ale bym coś wszamała...

Jak na aspołecznych dużo rozmawiamy.

Jestę kucharko.

Kurde, teraz zobaczyliście Gaela nago O.o

Śpimy.

Co on tu to ja nawet nie.

Żremy.

Robiłam coś chyba z tymi kanapkami xD

-A wiesz, że mamy w domu okna?

Tak wygląda sklep. Dodaje na wypadek jakbyście nigdy nie widzieli sklepu.

A tu on nerdzi.

****
Dziękuję za uwagę, a teraz uciekam do mojego haremu wypełnionego przystojniakami.
~Bay.


3 komentarze:

  1. Fajny post i ciekawy pomysł. Czcionka jest zbyt jasna i ciężko się czyta :/.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi, jak dawno nie grałam w Simsy, trzeba nadrobić!
    Co z meetem w końcu? Będziesz czy nie bedziesz?

    OdpowiedzUsuń