sobota, 20 czerwca 2015

38.Liebster Blog Award

      Do Liebster Blog Award nominowała mnie Mufffinka Uszatkowa, Dzięki!
               

 pytania:  1.Jakiej muzyki słuchasz?-Wszystkiego, co tylko wpadnie w ucho. Od metalu po pop. Słucham dosłownie WSZYSTKIEGO.
  2.Jaki styl preferujesz?
Jeśli chodzi o styl ubioru, to nie mam żadnego. Lubię wianki i sukienki a równocześnie uwielbiam czarne ubrania. Ubieram się w to, co mi pasuje.
  3.Ulubiony owoc?
Truskawka, czereśnia, gruszka, jabłko... Nie mogę się zdecydować na jeden ;)
  4. Masz zwierzątko?
Obecnie 3 koty i 4 psy ;)
  5.Posiadasz rodzeństwo?
Jestem w posiadaniu młodszego brata.
   6.Lubisz swoje imię? Dlaczego?
Lubię, chociaż gdybym mogła je sobie wybrać, byłoby inne ;) Nie wiem dlaczego je lubię, tak po prostu. Wszystkie Klaudie to fajne dziołchy!
   7.Ulubiony film?
Step Up (części od 1-3),Opowieści z Narnii, wszelkie bajki disney'a et cetera.
   8.Jaki lubisz wzór?
Kwiaty ;)
   9.Jakie książki lubisz czytać?
Kryminały, Science fiction, fantastyczne, obyczajowe, rzadziej romanse.
  10.Co planujesz na przyszłość?
Chcę skończyć gimnazjum, liceum, pójść na studia i w przyszłości pojechać do Nowego Yorku.
  11.Kiedy myślisz o tym, co cię spotkało?
Sama nie wiem

Nie nominuje nikogo.
                                                                   ~~~~~~~
Koniec notki! Pozdrawiam Mufffina:)
~Blue.
 Edit-Zmieniłam wygląd bloga. Jak się podoba?

3 komentarze:

  1. Ojeju, jak ja dawno u Ciebie nie byłam! Jesteś w sumie jedną z ostatnich blogerek o LPS :C W ogóle, nie wiedziałam, że masz tak dużo zwierząt, podziwiam xD
    PS Tak jakby założyłam bloga, więc no... Chamska reklama lvl Yuka
    kraina-atramentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też dawno tu nie byłam! Cieszę się, że nadal piszesz, już prawie nikt z LPSowych blogerów nie został. Ja też się rozleniwiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam ten post już chyba 4 razy ;) czekam na twój powrót bo by się przydał:)

    OdpowiedzUsuń